måndag 31 januari 2011

vad hände med modet, modet?


nästan just hemkommen från att ha varit på stan sen typ halv 5 med jocke! måste bara säga att vi suger på att shoppa, vi kritiserar mest.. och vi hittade mer till jocke än vad vi hittade åt mig(de vill säga ingenting), inte ok eftersom att de inte va han som skulle köpa nåt! men jag måste ba få säga, guuuuud vilka fula kläder dom har överallt? eller äre jag som har tappat smaken? kanske måste börja gå naken snart eftersom alla kläder e så fula... till exempel byxorna på bilden, jag skulle nog inte gå ut i dom där även om jag fick 1000kr. fyfan!
såå, inga varma kläder inköpta eller varma skor, lär ju frysa asset av mig där borta:( och jag som hatar kyla! blir att sätta på sig alla kläder i garderoben och se ut som michelingumman! hehe, de hade varit lite kul...
nä fyfan, nu hare spårat när jag sitter och skrattar lite åt mig själv.

jag är så gudomligt trött, så sjuuukt.. måste äta middag före, eller? ska jag skippa de? hmm... lät skönare o ba sova! men fan så tråkigt, men måste hålla igång om jag ska kunna hålla mig vaken annars lär de här gå käpp rätt åt helvete!

vad gör alla ikväll??

19.02

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar