söndag 30 januari 2011

just like a tattoo.


ajajaj, vaknade nyss... inte bra med tanke på att de är skola imorgon, hur ska de här gå?

jag hade iallafall en askonstig dröm, hade tatuerat in på benet typ,'' jag sitter här med blabla (minns inte namnen)'', va tvungen att kolla på benet när jag vaknade. tänk dom som tatuerar in såna där värdelösa tatueringar, tänker dom inte på att dom ska sitta kvar resten av livet? ;s jag förstår de då verkligen inte. jag vill jättegärna tatuera mig men jag har ångest om vad jag vill ha med tanke på att de ska sitta kvar där hela livet så tänk om de blir fult eller fel? nä, om jag ska göra en tatuering så lär de ta ba en evighet för mig att bestämma vilken!
men ta tillexempel han som är på bilden, har han verkligen tänkt till här? han ska ha de där hela livet lixom.. ahja!
har ni tatueringar, isf vars? och blev de bra direkt eller fick ni fixa till dom efteråt?

idag har jag verkligen inga planer, kanske skulle slänga in nå tvätt i tvättmaskinen, iallafall det jag behöver tills på onsdag. och ni som inte har hängt med, jag ska till jokkmokk/kiruna på onsdag och stanna där tills på lördag(?!?!) dom är inte snälla, beslagtar våran fredag ifrån oss... ahja, kommer säkert att bli skitbra!

nu ska jag göra nånting vettigt istället för att sitta här, men jag lär nog uppdatera mer idag så, glöm inte att kolla in, och KOMMENTERA! btw så kommer jag att börja skriva tiden själv eftersom blogspot inte är så bra att skriva rätt tid när jag la in inlägget så..


15.16

2 kommentarer:

  1. får väl bli den första som kommentera ;) Jag har gjort en i svanken, haha tramp stamp. Gjorde förjävligt ont men blev bra, kanske lite större än vad jag hade tänkt! Den blev lite för blek när den hade läkt men jag vågade inte gå tillbaka för det skulle förmodligen göra lika jävla ont igen men är ändå nöjd :) Tänk noga efter innan du gör en, ska förmodligen göra en till snart :)

    SvaraRadera
  2. jo, där har jag faktist funderat på att göra en men då får man väl ingen bedövning när man ska föda barn?:o
    skönt att du blev nöjd iallafall, även fast den blev lite för stor, inte kul och bli onöjd med något som ska sitta kvar ;b
    vars ska du göra en till då? :)

    SvaraRadera