söndag 30 januari 2011

po-po-poker face.


suttit och spelat poker nu ett bra tag, så grymt beroendeframkallande! undra hur länge de tar innan jag börjar spela för riktiga pengar? hmm.. inte ok lina! men måste ändå säga att jag är ganska pro på de också;)! det är ändå ganska kul, typ när folk från andra länder skriver saker om en åsså drar man fram google translate,då får man sig ett riktigt skratt! kan komma så sjuka saker och google translate får de bara att se roligare ut eftersom dom översätter ordagrant.

hade ju tänkt göra nånting vettigt men de blev inte av, eller ah nästan inte, fick in en tvätt i tvättmaskinen iaf ;D score! ska fortsätta kasta in kläder i tvätten, kanske städa mitt rum om jag orkar (a) de känns som att de är mer kläder i tvättkorgen än i min garderob?

måste lära mig den här låten utantill pga att jag och A har ett vad om att jag ska kunna sjunga den, nån som har nå bra tips på hur man lär sig en låt snabbt? btw, killen e ju helt sjuk! går grymt snabbt när han rappar och de där ska jag lära mig! ba att sitta och egga låten nurå!



19.59

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar