lördag 29 januari 2011

tröttttt.


okej, de kanske blev lite mke igår men gratis e alltid gott;) träffade huuur sköna människor som helst, men har alltid kul med min tjej så det va inte oväntat. men de blev drag och de va faktist ganska oväntat;b
vi hängde på ersboda hela kvällen och från början vare inte så mke folk och ingen som jag kände typ, förutom jennifer och dom jag for dit med, sen kom de en jävla massa folk, de var iallafall fullt i lägenheten, gick typ knappt och röra på sig!
jag va iallafall på G igår ;D fan längesen de blev drag för mig! i miss that life, va typ ute varenda helg med mina brudar och nu har de inte blivit något sen nyår!

kvällen slutade hemma hos A när E hade kommit och hämtat mig. for hem typ vid 9, hatar att jag alltid ska vakna så jävla tidigt dagen efter jag har druckit, de är ju nåt fel på mig...


men alltid skare bli kaos, väldigt onödigt men alltid äre nåt!

btw, status till dig Joakim, kanske en av dom skönaste personerna som jag någonsin har träffat :D

tyvärr så togs de inga bilder på festen igår så jag bju på en från någon helg för väldigtväldigtväldigt längesen!

hare ;*

sötnos!

2 kommentarer:

  1. Det var jätte trevligt igår ju :D
    Synd att du inte tog några bilder :/
    Ofta du kom dit utan spriiit? :o

    SvaraRadera
  2. jaa, astrevligt!=)
    ja, jag måste ta och hitta min kamera och börja använda den flitigt känner jag..
    jaaa, och jag blev grymt full ;D ganska värt ändå!

    SvaraRadera