fredag 28 januari 2011

älsklingsbella!


med min girlfriend nu och myser! vi åt lunch på det här nygamla mackstället inne på kungspassagen, ganska bra faktist. känns fräschare och nyttigare på något sätt att äta där!
Satt bara och snacka massa skit, känns som att vi har grymt mke och snacka om även fast vi träffas varje dag, betyder väl bara att de händer så gryyyymt mke i våra liv? ;)
Det blev inte malå för min del, kändes så grymt drygt och sätta sig på en buss, lär få skäll av natali att jag inte kom på måndag!):

Ikväll blire att festa med bellis och hennes kusin på någon fest på ersboda(?) hör av er om ni är i närheten, lär nog bli drag...or not! längta tills jag blir 18 så man kan gå ut på krogen, känner mig så mini :( menmen, de är ju typ bara sisådär ett halvår kvar, inte så länge.....


bilden är ifrån PDOL -10 på mig och bella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar