måndag 14 februari 2011

Glad alla hjärtans dag eller nåt!


sitter här på samhällskunskapen och inte gör så mycket. vi har spelat in en nyhetssändning och det gick ju sådäääär bra, jag+natali i samma rum när vi ska redovisa eller ngt liknade = kaos! så det slutade med att hon fick sitta på golvet bakom några stolar när jag skulle försöka vara så allvarlig som jag kunde. STATUS till dom som gör det där live, jag fattar inte hur ni klarar av det, det är svårare än det ser ut kan jag ju lova!

idag är det alla hjärtans dag, som jag hoppas att alla ni vet? Glad alla hjärtans dag till allihopa.
meeeen, jag har ändå aldrig fattat syftet för denna dag. vad är det som är så speciellt? menar, dom är tillsammans borde väl ändå kunna ha det mysigt och laga mat tillsammans och allt som ni gör när det INTE är alla hjärtans dag också? fast det kanske ni har, hih! jag vet inte om jag saknar någon att va med eller om jag inte gör det? förvirrande, i know men välkommen till mitt liv. menar, jag har ju ändå allt, mina bästa vänner och min familj? nä, tycker jag har det grymt bra nu med allt så lär nog inte ska skaffa någon kille på länge!
okej, nu ska jag inte säga så mycket för jag har så grymt lätt att få känslor för folk och det är en sak som jag hatar med mig själv och som jag måste bli bättre på.

min helg blev awesome iallafall, slutade grymt bra på fredagen iallafall;) och jag är så glad these days känns det som, längesen som jag va riktigt glad och inte bara spelade känns det som. men just nu älskar jag mitt liv=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar